Érdeklődés a következő termékről: Ozone Mantra M7 EN-D siklóernyő

Ozone Mantra M7 EN-D siklóernyő
ÚJ GENERÁCIÓS 3 ZSINÓROS
Nincs termék
Az árak az Áfát tartalmazzák
Vetített oldalviszony | 4.7 |
Kiterített oldalviszony | 6.5 |
Cellaszám | 78 |
Kategória LTF | D |
A Mantra M7 egy teljesen új tervezésű ernyő, mely ötvözi a Zeno és az Enzo3 technológiáit egy kompakt 3 zsinóros kivitelben. A profil, a szárnyforma és ív a Zeno továbbfejlesztett változata 6.5-ös mérsékelt oldalviszonnyal. Az M7 egyaránt kínál mozgékonyságot, kényelmet és a Delta-hoz közeli passzív biztonságot a Zeno-t megközelítő teljesítménnyel.
Az új terv az Ozone ernyőválasztékában az M6 helyébe lép, áthidalva a Delta3 és a Zeno közötti űrt, azonban komoly előrelépést jelent ezen osztály teljesítményében, különösen a kigyorsított repülés terén. A csukás-helyreállási jellemzők jobbak, kevesebb pilóta beavatkozást igényelnek, a kupola stabil turbulens körülmények között is. Ez az ernyő ideális választás mindazoknak a tapasztalt pilótáknak, akik az EN-D osztályba kívánnak lépni. Az M7 egy modern 2 zsinóros élményét nyújtja magasabb kényelmi és biztonsági szinten.
MANTRA M7: a 3 zsinórsoros ernyők új generációja
ZENO & ENZO 3 Tech
Az Enzo 3, Zeno, és a Delta 3 tervezésénél, tesztjeinél szerzett tapasztalatok alapján készült, teljesítménye közelíti a Zeno-ét.
Új heveder konstrukció, mely a hátsó hevederes irányításnál nem csak a "C", hanem a "B" sort is működteti.
3 zsinórsoros kialakítás, 6.5 oldalviszony, nagy teljesítmény, kitűnő passzív biztonság.
TECHNOLÓGIA
Zeno inspirálta profil, jelentősen hátrahúzott A-sorral, mely erős csukás-ellenálló belépőélt eredményez.
A belső szerkezet kialakításában a kupolasúly és az alaktartás optimális egyensúlya volt a cél.
Az ernyő a turbulenciát hossz- és keresztirányú alakváltozás nélkül csillapítja, így hatékony marad a legerősebb és legdurvább termikekben is. A szárny stabilitása csökkenti a pilótára jutó mentális terhelést, elősegítve ezzel a repülés hatékonyságát.
Az új heveder kialakítás teljes kontrollt biztosít kigyorsított repülés közben. A „B” és „C” heveder egyidejű, arányos változást előidéző kapcsolata az állásszög hatékony kontrollját biztosítja a profiltorzulása nélkül. A hevedereken jól érzékelhető visszajelzések segítik a pilótát az ernyő stabilitásának fenntartásában turbulens körülmények között is.
NEHÉZSÉGI OSZTÁLY
Az M7 EN-D minősítést kapott és ennek megfelelő tapasztalattal rendelkező pilótáknak is ajánlott függetlenül attól, hogy a magas minősítés főként a segédzsinórzatnak (collapse lines) köszönhető.
Az ernyő kényelmi és biztonsági szintje közelebb van az EN-C osztályhoz.
A tervezők nem kívánták a segédzsinórzat szükségességét elkerülendő az ernyő szerkezetét gyengíteni csupán annak érdekében, hogy alacsonyabb besorolást kapjon.
Az Ozone továbbra is a valós körülmények közt mutatott teljesítményt tartja szem előtt.
Az erőteljes összeomlási teszteken kimagasló önhelyreállító képességet mutatott az M7, jobbat mint elődje és jelentősen csökkent a befűződési hajlama.
KINEK AJÁNLOTT?
Az M7 tapasztalt pilóták számára készült, akik haladnak a távrepülés legmagasabb szintje felé. Ideális versenyzőknek is, akik tervezik a magasabb osztályba lépést mielőtt egy 2 zsinórsoros ernyőre ülnének át. Azoknak ajánlott, akik legalább 100 órát repülnek évente és gyakran vesznek részt biztonsági tréningeken.
Az M7 kétségkívül a legjobb 3 zsinórsoros ernyő, melyet az Ozone valaha készített. Nehéz körülmények között végzett hosszú tesztelési időszak után a fejlesztők nagyon elégedettek az eredménnyel. A valós teljesítmény filozófiáját szem előtt tartva készült ez a minden téren kiváló ernyő.
FELHASZNÁLT ANYAGOK
felső vitorla: Dominico 30D
alsó vitorla: Skytex 27 Classic
bordák: Skytex 27 Hard / Skytex 40 Hard
zsinórok: Edelrid 8000U
XS | S | MS | ML | L | XL | |
Cellaszám | 78 | 78 | 78 | 78 | 78 | 78 |
Vetített felület (m2) | 16,20 | 17,60 | 19,00 | 20,40 | 21,60 | 23,30 |
Kiterített felület (m2) | 19,30 | 20,90 | 22,60 | 24,20 | 25,70 | 27,60 |
Vetített fesztáv (m) | 8,80 | 9,10 | 9,50 | 9,80 | 10,10 | 10,50 |
Kiterített fesztáv (m) | 11,20 | 11,60 | 12,10 | 12,50 | 12,90 | 13,35 |
Vetített oldalviszony | 4,70 | 4,70 | 4,70 | 4,70 | 4,70 | 4,70 |
Kiterített oldalviszony | 6,50 | 6,50 | 6,50 | 6,50 | 6,50 | 6,50 |
Max. húrhossz (m) | 2,20 | 2,28 | 2,35 | 2,44 | 2,51 | 2,60 |
Önsúly (kg) | * | * | 5,20 | 5,45 | * | * |
Felszállósúly tartomány (kg) | 60-75 | 70-85 | 80-95 | 90-105 | 100-115 | 110-130 |
EN / LTF | D | D |