Érdeklődés a következő termékről: Ozone "KONA2" PG/PPG siklóernyő

Ozone "KONA2" PG/PPG siklóernyő
BUZZ Z6 + POWER
Nincs termék
Az árak az Áfát tartalmazzák
Vetített oldalviszony | 3.62 |
Kiterített oldalviszony | 5.16 |
Cellaszám | 48 |
Kategória | DGAC / EN-B* |
Legkisebb méret súlya | 4.31 |
Legnagyobb méret súlya | 5.68 |
A „Kona2” a „Buzz Z6” alapjaira épül, tartalmazza ugyanazon fejlesztéseket, a jó teljesítményt, biztonságot és kényelmet.
A „Kona2” gyalog és motoros repülésre is alkalmas!
A „Kona2” megőrizte elődjének jellemző tulajdonságait pl. az oldalviszony tekintetében, mivel a fejlesztők célja az volt, hogy a teljesítményt ne a biztonság rovására növeljék. Más megoldásokra koncentráltak, mint pl. a légellenállás csökkentése.
A „Kona2” szárnya SharkNose kialakítású, de nem reflex profilos. A szárny geometriai kialakításánál természetesen alkalmazzák a sima ívelt felületeket biztosító „dupla 3D” formálást, korszerűsítették a belső szerkezetet és csökkentették a zsinórzat felületét.
A start a repülés egyik legkritikusabb része. Különösen igaz ez a motoros repülésre. Nagy figyelmet fordítottak ezért a „Kona2” földi kezelhetőségére. A „Kona2” könnyen töltődik, erős szélben is előrelövési hajlam nélkül emelkedik a pilóta feje fölé és szélcsendben is könnyen startol.
A „Kona2” hevederei könnyen kezelhető, hatékony trimm rendszert tartalmaznak, mely kézzel kezelhető PPG és lábgyorsítóval is használható PG repülés esetén. A „Kona2” szárnyvég kormányzással is irányítható, a hevederen lévő két kisebb méretű fékfogantyúval. A fékzsinórt vezető csigák helyzete változtatható a bekötési módnak és magasságnak megfelelően.
* A „Kona2” teljesítette a DGAC elvárásait és megfelelt az „EN 926-1” szabványú terhelési tesztnek. Az „Air Turquoise” tesztjei alapján a „Kona2” „EN-B” besorolást kapott az „EN 926-2” szabványú tesztek alapján, de csak trimm rendszer nélküli hevederrel. Ennek megfelelően a trimmes hevederrel ellátott „Kona2” PG repülési tulajdonságai csak neutrális trimmhelyzetben felelnek meg az „EN-B” kategóriának.