Ozone Delta4 (EN-C) siklóernyő

E_O_005

Új

"QUANTUM UGRÁS"

Bővebb leírás

KÉRDÉS, ÁRAJÁNLAT KÉRÉS

Adatlap

Vetített oldalviszony4.4
Kiterített oldalviszony6.05
Cellaszám66
Legkisebb méret súlya4.45
Legnagyobb méret súlya5.76
Kategória LTFC

Információ

A Delta széria teljesítményének fejlődésében eddig a legnagyobb lépést érte el, megtartva alap értékeit, a kényelmet, és a könnyű kezelhetőséget, mely a sport kategória legkedveltebb típusává tette.

Új zsinórszerkezetet terveztek, mely a fesztáv szélein 2 soros lett, jelentősen csökkentve ezzel a légellenállást.
Az új szárnyprofil a Mantra tervei alapján készült, kisebb beömlő nyílásokkal, G-String merevítésekkel.

Teljesítménynövekedés
A Delta3-mal végzett összehasonlító repülések során 3km/h végsebesség növekedést és trimmsebességen 0.2 siklószám javulást tapasztaltak. A D4 12cm/s-mal jobb emelkedést produkált, turbulens körülmények közt pedig még ennél is nagyobb előnyt mutatott a verseny szárnyakhoz hasonló képességeivel.

Valódi teljesítmény
A hatékony állásszög kontroll következtében, a továbbfejlesztett szárnyprofil a valaha volt legerősebb belső szerkezettel még agresszív turbulens körülmények közt is megtartja alakját és kedvező tulajdonságait és teljesítményét.

„ACR” rendszer
Az Ozone „Active Control Risers” a Mantra szériánál jelent meg először. Előnye, hogy az állásszög maximális kontrolját teszi lehetővé a teljes sebességtartományban a szárnyprofil íveltségének deformálása nélkül. Az „ACR” rendszer a D4-en a B és C zsinórsorra gyakorolt hatásával a 2 zsinóros ernyőkhöz hasonló működést ér el a 3 zsinórsoros ernyőkre jellemző kényelem megtartása mellett.

Biztonság
Továbbra is a Delta szériára jellemző biztonságot élvezhetik, akik ezzel a szárnnyal repülnek.
A csak igen kis mértékben nőtt oldalviszony (6.05), a továbbfejlesztett belső szerkezet és zsinórzat elrendezés biztosítja a kupola stabilitását, csukódási ellenállását. A Delta4 tesztjein igen kis hajlamot mutatott a csukások utáni befűződésre.  
Az Ozone Shark Nose profil következtében az átesési hajlam is csekély, lehetővé téve ezzel a kis sebességű repülést, a szűk helyekre történő biztonságos leszállást, visszaszállást.

Felhasznált anyagok

  • Felső vitorla: Dominico 30D
  • Alsó vitrola: Dominico 20D
  • Bordázat: Porcher 9017 E29 (hard)
  • Zsinórok: Edelrid 8000U

Letöltés