Ozone "Speedster3" PPG siklóernyő

E_O_022

Új

 S P E E D S T E R R R

Bővebb leírás

KÉRDÉS, ÁRAJÁNLAT KÉRÉS

Adatlap

Vetített oldalviszony4.02
Kiterített oldalviszony5.6
Cellaszám56
Legkisebb méret súlya4.63
Legnagyobb méret súlya6.17

Információ

A Speedster3 egy full reflex profilos PPG ernyő tapasztalt pilóták számára. Alapvetően nagy távolságú túrarepülésekre tervezték, de alkalmas alacsony szintű kontúrozásra és szlalomozásra is. A legfrissebb verzió tervei tartalmazzák mindazokat a technológiákat, melyeket a nagyteljesítményű ernyők tervezése során fejlesztettek ki. A Speedster meglepő módon motor nélküli repülésre is alkalmas.

FŐBB FEJLESZTÉSEK:

  • 3D belépőél megformálás
  • növelt cellaszám
  • kisebb üzemanyag igény
  • nagyobb végsebesség
  • szélesebb sebességtartomány
  • precízebb és dinamikusabb kezelés

SEBESSÉG ÉS STABILITÁS

A jó teljesítményű motoros siklóernyő fő tulajdonságai a sebesség és a stabilitás. A Speedster3 gyors, de még fontosabb, hogy a teljes sebesség tartományban stabil. A széles tartományban működtethető trimm rendszer gyors repülést tesz lehetővé a lábgyorsító igénybevétele nélkül.
A teljes sebességgel repülő Speedster3 kupolája még turbulens körülmények közt is ellenáll az összeomlásnak, mivel a precízen kialakított heveder működtetése során nem torzul a szárnyprofil.
A trimm rendszer egyszerű és könnyen kezelhető, a lábgyorsító bármely helyzetben használható.
A gondosan kialakított „OZRP” (Ozone Reflex Profile) szárny nem csupán stabil, de jól tűri a nem egészen pontos beavatkozásokat is. A reflex effektus fokozásának hatására az ernyő egyéb fontos tulajdonságai sérülhetnek, mint pl. a könnyű start, a kezelhetőség, az üzemanyag hatékonyság és a passzív biztonság. Az Ozone tervezői számára ezek a tulajdonságok különösen fontosak és nem áldozhatóak fel.
FORDULÉKONYSÁG
Az Ozone számra az ernyők kezelhetősége elsődleges szempont bármely kategóriájú ernyő esetében. A Speedster3 ezen tulajdonságát több száz óra tesztrepülés során finomították a világ legjobb PPG pilótái közreműködésével. A Speedster3 kezelhetősége közelebb áll egy hagyományos siklóernyőéhez, mint az átlagos reflex profilos érnyőéhez.
A Speedster3 felszereltségében a „TST” és „2D” rendszerű irányítás egyaránt megtalálható. A „TST” segítségével az ernyő jól irányítható kigyorsított repülés során a fékek használata nélkül. A szlalom ernyőkön kifejlesztett opcionális „2D” rendszer a „TST” és a kilépőélre ható hagyományos fékezés hatékony kombinációját teszi lehetővé a gyakorlott pilóták számára, biztosítva ezzel a teljes sebességtartományban az igényeknek megfelelő aktivitású irányítást.

SZERKEZET

A Speedster3 jól bevált elődje és a Freeride szlalom ernyő tulajdonságait kombinálja. A szárnyforma és profil, oldalviszony, bekötési pontok és beömlőnyílások pozíciója a Speedster2-höz hasonló, melyet a Freeride belső szerkezetével és zsinórzat kialakításával ötvöztek. Egy felső kupolán végigmenő szalaggal egyenletesebb nyomáseloszlást értek el.

GYORS ÉS HATÉKONY

A 3D belépőél megformálás csökkenti a légellenállást és növeli a felhajtóerőt. A kettővel megnövelt cellaszám, a tisztább belépőél, a csökkentett zsinórzat ellenállással kombinálva és a hosszabb trimmrendszerrel kiegészítve a Speedster3-at a Speedster széria leghatékonyabb verziójává teszi. Ideális ernyő hosszú túrázásra, klasszikus vagy akár szlalom PPG versenyekre.

BIZTONSÁG ÉS STABILITÁS

Az „OZRP” profil képes csökkenteni a turbulencia jelentős részét bármely állásszögnél, így téve alkalmassá a Speedster3-at termikus időben történő repülésre is.
A Speedster3 a DGAC tesztjei alapján megfelel a EN 926-1 szerinti teherbírási előírásoknak. Független laboratóriumban EN 926-2 szabvány szerinti repülési vizsgálatokat nem végeztek el, de az Ozone saját tesztjei alapján a Speedster3 lassú trimm pozícióban az EN-C kategóriába sorolható.

SOKOLDALÚSÁG

A Speedster3 repülési jellemzőit a terhelés és a „2D” fékrendszer alkalmazása befolyásolja. A terhelési tartomány közepén normál fékrendszerrel az ernyő jól teljesít normál távrepülés során. A „2D” rendszer fokozza az ernyő érzékenységét és fordulékonyságát. A terhelési tartomány tetején repülve az ernyő karaktere teljesen megváltozik, kis magasságú szlalom repülésre válik alkalmassá.

FELHASZNÁLT ANYAGOK

  • felső kupola: Dominico 30D
  • alsó kupola: Porcher E65 40g
  • bordázat: Porcher E29 40g (hard)
  • galériazsinórok: Liros DSL serie
  • középzsinórok: Liros DSL serie
  • főzsinórok: Edelrid 7343/10-200